Avagy egy napra Díva leszek

Egy nap Díva leszek

Egy nap Díva leszek

Vanessa

2018. szeptember 08. - Bianca Terek

Egyik unokatestvérem Balatonalmádiban ment férjhez sok évvel ezelőtt.

Az esküvőjén egy amerikai mezzo-szoprán Vanessa Diamond énekelt a templomban.

almaditemplom.jpg

 

Emlékszem ahogy ott ültem és hallgattam ezt a nőt, és magamban azt gondoltam, hogy ennél szebbet el sem tudok képzelni, amikor valaki ilyen tiszta, fényes, erős hanggal énekel. 

diamond_2005.jpg

Akkor még nem gondoltam arra, hogy én is énekelni fogok, mert meg sem mertem szólalni emberek előtt.

Később jött meg az elszántság és a bátorságom, de valamiért ez az esküvő a különleges és szép Vanessával örökre megmaradt emlékül.

Nem mellesleg Érdi Tamás kísérte őt, vele is itt találkoztam először, de nem utoljára!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egynapdivaleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr3114229711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása