Avagy egy napra Díva leszek

Egy nap Díva leszek

Egy nap Díva leszek

Macskazene

2018. október 04. - Bianca Terek

Napjaink elterjedt művészeti megnyilatkozási helyszíne az ALULJÁRÓ.

Utcazenészek régen is voltak, de mintha mostanában egyre többen mutatnák be művészetüket aluljárókban, tereken, parkokban.

Vagy csak az én utam változott annyit, hogy minden reggel és délután átkelek a kelenföldi aluljáróban, ahol szinte mindig zenél valaki a mozgólépcső alján. 

Nem újdonság az anekdota, mely szerint egy igen magas gázsikért foglalkoztatott zenekar kiment az aluljáróba zenélni, és az emberek rezzenéstelen arccal haladtak el előttük, rájuk sem hederítve rohantak, ahogy szoktak. Ugyanezért a zenekarért aznap este ezrek fizettek nagyon súlyos pénzeket, hogy meghallgathassák őket egy elit koncertteremben. 

Ma délután ez a pár hegedült Kelenföldön. A tokra ki volt tűzve az alábbi szöveg: "Esküvőnkre gyűjtünk."

Kérdés, hogy igaz e az állítás, én picit meghatódtam tőle, jobban esett elhinni, mint nem elhinni. Egy pár percig hallgattam a játékukat, szépen zenéltek. 

 

 

aluljarozene.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://egynapdivaleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr6214281879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása